УКРАВТОДОР

Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області

» Про Службу » Про нас

Про нас

Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області (САД у Дніпропетровській області) (англ. Road Servise in Dnapropetrovsk oblast) є державною неприбутковою організацією і належить до сфери управління Державного агентства автомобільних доріг України.

Метою діяльності Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області є забезпечення розвитку та функціонування автомобільних доріг загального користування державного значення у Дніпропетровській області шляхом їх будівництва, реконструкції, ремонтів та утримання (дорожні роботи) в інтересах держави та користувачів автомобільних доріг.

Основним предметом діяльності є виконання функцій виконання замовника робіт та послуг з будівництва, реконструкції, ремонтів та утримання автомобільних доріг та іншого державного майна, та одержувача бюджетних коштів.

Мережа доріг державного значення Дніпропетровської області

Протяжність автомобільних доріг загального користування державного значення у Дніпропетровській області становить 3000,2 км, балансоутримувачем цих доріг є Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області.

Дороги діляться за категоріями:

  • М - міжнародні
  • Н - національні
  • Р - регіональні
  • Т - територіальні

Міжнародні - 484,7 км, національні – 528,3 км, регіональні - 194,4 км та територіальні - 1792,8 км.

Кількість штучних споруд (мостів та шляхопроводів) – 364 шт.

 

 

 

Перелік доріг державного значення Дніпропетровської області

 

Індекс   дороги

Найменування міжнародних, національних, регіональних та територіальних доріг

Протяжність всього

  МІЖНАРОДНІ АВТОДОРОГИ  
М-04 Знам'янка - Луганськ - Ізварине (на м. Волгоград через мм. Дніпро, Донецьк) 299,0
М-04 Обхід м. Дніпра 21,9
М-18 Харків - Сімферополь - Алушта - Ялта 106,5
М-29 Харків - Красноград - Перещепине - /М-18/ 57,3
  Всього по міжнародним 484,7
  НАЦІОНАЛЬНІ АВТОДОРОГИ  
Н-08 Бориспіль - Дніпро - Запоріжжя (через м. Кременчук) - Маріуполь 129,5
Н-08 Під'їзд до аеропорту "Дніпро" 5,2
  Ітого по Н-08 134,7
Н-11 Дніпро - Миколаїв (через м. Кривий Ріг) 98,3
Н-15 Запоріжжя - Донецьк 43,8
Н-23 Кропивницький - Кривий Ріг - Запоріжжя 168,8
Н-23 Під'їзд до аеропорту "Кривий Ріг" 2,2
  Ітого по Н-23 171,0
Н-31 Дніпро - Царичанка - Кобеляки - Решетилівка 80,5
  Всього по національним 528,3
  РЕГІОНАЛЬНІ АВТОДОРОГИ  
Р-51 Мерефа - Лозова - Павлоград 35,1
Р-73 /Н-08/ - Нікополь 56,2
Р-74 П'ятихатки - Кривий Ріг - Широке 49,7
Р-80 Кам'янське - Миколаївка - Солоне - /Н-08/ 53,4
  Всього по регіональним 194,4
  ТЕРИТОРІАЛЬНІ АВТОДОРОГИ  
Т-04-01 Дніпро - Васильківка - Покровське - Гуляйполе - Пологи - Мелітополь 122,7
Т-04-02 Ігрень (м. Дніпро) - Олександрівка - /М-18/ 12,8
Т-04-03 Мар'янське - Берислав - /Р-47/ 3,9
Т-04-04 Дніпро - Кіровське - /Т-04-05/ 18,4
Т-04-05 Дніпро - Хутірське 33,6
Т-04-06 Григорівка - Межова - Покровськ 78,3
Т-04-08 Павлоград - Васильківка - Новомиколаївка - Оріхів - Токмак    51,7
Т-04-10 Дніпро - Магдалинівка - Котовка 72,6
Т-04-11 Широке - Олександрівка - Запоріжжя      25,8
Т-04-12 Кам'янське - Шульгівка - Михайлівка - Котовка - Перещепине - Чернявщина - Жемчужне 197,0
Т-04-13 Царичанка - Магдалинівка - Губиниха 65,2
Т-04-14 Кам'янське - Петриківка - Магдалинівка 46,4
Т-04-15 Верхньодніпровськ - Вільногірськ - /М-04/ 43,1
Т-04-16 Павлоград - Синельникове 25,0
Т-04-19 П'ятихатки - Апостолове - Зеленодольск  127,3
Т-04-20 Одарівка - Томаківка - Вищетарасівка   108,6
Т-04-21 Дніпро - Новомиколаївка - /М-04/ 24,5
Т-04-22 Павлоград - Надеждівка - Голубівка 56,2
Т-04-23 Мишурин Ріг  - Вільногірськ 45,8
Т-04-24 Веселе - Олександропіль - Петропавлівка - /М-04/ 23,1
Т-04-25 /М-04/ - Підпільне - Дерезувате - Синельникове 34,1
Т-04-26 /М-04/ - Козачий Гай 21,6
Т-04-27 Дмитрівка - Зелений Гай - Гаврилівка 51,7
Т-04-28 Слов'янка - Межова - Дачне 46,2
Т-04-29 Станція Верхньодніпровськ - Верхівцеве - Божедарівка 33,6
Т-04-30 Кам'янське - Світлогірське 17,6
Т-04-31 Першотравенськ - Васильківське - Володимирівка - Солоне 24,9
Т-04-32 Божедарівка - Малософіївка - Нікополь 104,2
Т-04-33 Божедарівка - Болтишка - Малософіївка 22,2
Т-04-34 Ордо - Василівка - Сергіївка - Веселі Терни - /Н-11/ 26,3
Т-04-35 /Т-04-32/ - Новоіванівка - Марганець - Вищетарасівка 70,8
Т-04-36 /Н-23/ - Покровське - Капулівка - /Н-23/ 16,9
Т-04-37 Верхньодніпровськ до а/д Н-08 2,7
Т-04-39 Кринички - /М-04/ 4,2
Т-04-41 Дніпро - Царичанка - Кобеляки - Решетилівка на ділянці с. Лобойківка - смт Петриківка (км 43+175-км 50+735) 7,6
Т-04-42 Під'їзд до м. Інгульця 3,4
Т-04-43 /Т-04-47/ - Сергіївка - /Н-23/ 38,6
Т-04-44 Новомиколаївка - Грушівка - Сурсько-Михайлівка 13,2
Т-04-45 Синельникове - Славгород - Вільнянськ 25,8
Т-04-46 Верхньодніпровськ - Лихівка 25,9
Т-04-47 Широке - Шестірня - Заградівка 19,3
  Всього по територіальним 1 792,8
  РАЗОМ доріг державного значення 3 000,2

 

Ресурси

На балансі Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області обліковуються автомобільні дороги та їх складові, передані Службі в оперативне управління, що є складовою єдиної транспортної системи України. До складових проїзної частини включається проїзна частина, узбіччя, земляне полотно, декоративне озеленення, снігозахисні насадження, резерви, кювети, мости, штучні споруди, автопавільони, лінійні споруди і комплекси, тунелі, транспортні розвязки, водопропускні споруди, підпірні стінки, шумові екрани, очисні споруди і розташовані в межах смуг відведення інші дорожні споруди та обладнання, відеокамери, а також інші споруди, що знаходяться за межами смуг відведення, що забезпечують функціонування автомобільних доріг

Історія

Будівництво маршрутних доріг у Дніпропетровській області почалося в 1930 році. Друга Світова війна війна зупинила дорожнє будівництво на тривалий час, але показала яке велике значення мають дороги для оборони країни, для розвитку народного господарства держави та зміцнення економіки кожного регіону. У повоєнні роки відроджується дорожнє будівництво і до 1968 року на основних маршрутах області були побудовані дороги з твердим покриттям. Відразу після війни розпочинається будівництво стратегічних напрямків доріг Москва-Сімферополь, добудовуються та відновлюються дороги на Нікополь, Дніпродзержинськ. Дорожня галузь відноситься до сфери Міністерства внутрішніх справ.

В шістдесятих роках створюється Міністерство автомобільного транспорту та шосейних доріг, а в 1963 році дорожня галузь виділяється в окреме Міністерство будівництва та експлуатації автомобільних доріг. В області на базі обласного дорожнього управління (облшосдор) створюється обласне управління по будівництву, ремонтам та експлуатації автомобільних доріг, на балансі якого знаходяться всі дороги загального користування області, через яке проходить усе фінансування дорожніх робіт.

Наступними етапами були ліквідація бездоріжжя в сільській місцевості, нарощування довжини добротних доріг загального користування, а починаючи з 1974 року реконструкція доріг з переведенням їх у першу категорію.Програма будівництва доріг загального користування до кожного населеного пункту області була виконана в дев’яностих роках минулого сторіччя.В області створюється трест “Дніпродорбуд”, який будує інспекторську дорогу вздовж каналу Дніпро-Донбас, а після її будівництва переходе до будівництва доріг загального користування по нашій та Кіровоградській областях.

Першу дорогу І категорії Дніпропетровськ-Новомосковськ будує обласне управління будівництва, ремонту та експлуатації автодоріг. Зростає технічна вимогливість, вдосконалюється будівельна техніка приходять нові технічно грамотні фахівці.

Для забезпечення контролю якості робіт у 1974 році створюється в області Дирекція по будівництву автодороги Дніпропетровськ-Новомосковськ, а згодом і Дирекція автодоріг, що будуються в Дніпропетровській області, вводиться інститут кураторів – інженерів- інспекторів по контролю якості та прийманню виконаних  робіт.

Проектно- кошторисна документація виконується Дніпропетровським проектним інститутом “Дніпродіпродор”. В 2000  році всю мережу доріг загального користування в області і фінансування всіх дорожніх робіт було передано Адміністрації автомобільних доріг у Дніпропетровській області, яка була створена на базі Дирекції, а в 2002 році Адміністрація була перейменована на Службу автомобільних доріг у Дніпропетровській області.