УКРАВТОДОР

Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області

» Прес-центр » новини » Велике будівництво: реконструкція мосту через р. Чортомлик

Велике будівництво: реконструкція мосту через р. Чортомлик

Ведуться роботи з реконструкції мосту через р. Чортомлик.

Міст є складовою частиною дороги Н-23 Кропивницький — Кривий Ріг — Запоріжжя.

Розташування: http://bit.ly/Oleksyivka

Спостерігати за роботами на мосту онлайн: https://youtu.be/lKI1DBRBKLY

Повністю завершено демонтажні роботи:

  • піднято з русла ріки зруйновану прогонову будову;
  • плавучими деррік-кранами УМК-2 вантажопідйомністю по 20 т здійснено демонтаж крупноблочних фрагментів прогонових будов старого мосту, який вичерпав свій ресурс;
  • на плавучій опорі розмірами 14.4х14.4х1.8 м, зібраній з 8 понтонів КС63, вантажопідйомністю 200т, фрагменти демонтованих прогонових будов доставлені до викаточного пірсу, збудованого на правому березі;
  • за допомогою домкратів та тягових тросів здійснена поперечна перекатка металоконструкцій, які відвезені на утилізацію;
  • практично завершені роботи з влаштування технологічного острівця в шпунтовому огородженні з елементів європейського виробництва, які занурює кран ДЕК 631;
  • для роботи з ґрунтовими масивами задіяні самоскиди МАЗ, екскаватори JCB-220 із змінами робочим обладнанням;
  • виконані роботи з вимощування плитами майданчика для укрупнювальної збірки металоконструкцій нових прогонових будов, які за проектними рішеннями висококваліфікованих спеціалістів ТОВ "Стройпроект" (м. Київ) виготовляють на заводі "Океан" (м. Миколаїв).

Виконані основні роботи:

  • з влаштування пальових фундаментів берегових опор (стоянів) 1 і 4 , - відповідно на правому і лівому берегах р. Чортомлик;
  • в кожному "кущі" - по 33 забивних палі, підошва яких заглиблена на 15.0м;
  • у повній відповідності з проектом забетоновані ростверки стоянів 1 і 4 та шафова стінка стояна 1;
  • стовпи стапеля, призначеного для робіт з монтажу та початку робіт з поздовжнього насуву прогонових будов, - за стояном 1;
  • на укріплених оголовках рештки проміжних опор старого мосту закріплені тимчасові перекаточні опори;
  • в русловій частині річки виконуються роботи з води, - із заглиблення через кондуктори труб діаметром 1620мм, які після встановлення арматурних каркасів та заповнення їх важким конструкційним бетоном стануть незйомною опалубкою паль-стійок безростверкових проміжних опор 2 і 3;
  • для виконання робіт на воді застосовуються баржа вантажопідйомністю 300т, плавучий копер ПЛК-60т, грейфери, 2 установки БПА, катери;
  • згідно графіку поелементної поставки МК перші секції нерозрізної балочної прогонової будови доставлені на майданчик будівництва 07.11.2020.

Нагадаємо, що 20 травня 2020 року відбулося руйнування секції мосту через р. Чортомлик під час руху перевантаженого автомобіля.
Будівельні роботи будуть виконуватись без перекриття русла річки.
Згідно з графіком робіт проїзд мостом буде забезпечено 30.12 2020 року.
Підрядна організація: ТОВ «Онур Конструкціон».

\